fbpx
Acasa Cross Posts Alege culoarea care te definește, cu îngrijirea de care ai nevoie: noua vopsea de păr Schwarzkopf Creme Supreme cu sistem 3 x Bonding HaptIQ

Alege culoarea care te definește, cu îngrijirea de care ai nevoie: noua vopsea de păr Schwarzkopf Creme Supreme cu sistem 3 x Bonding HaptIQ

Autor: Echipa Femeia
0 comentariu 29 vizualizari 5 minute timp estimat

Gata cu grijile legate de vopsirea părului acasă – noua vopsea Creme Supreme de la Schwarzkopf protejează părul împotriva deteriorării vizibile la fiecare pas! Acest lucru se datorează sistemului revoluționar Schwarzkopf Bonding HaptIQ, ce oferă rezultate tangibile și vizibile, și este integrat în toate cele trei etape ale procesului de colorare (Pregătire – Vopsire – Îngrijire post-vopsire). Astfel, Schwarzkopf Creme Supreme devine combinația perfectă între o culoare uniformă și luminoasă, cu o acoperire a firelor albe de până la 100% și o îngrijire profundă.

Unul dintre cele mai frecvente motive pentru care evităm vopsirea părului acasă este teama de deteriorare. Mulți ne temem că părul va deveni fragil și lipsit de strălucire, iar acest lucru va compromite rezultatul final, ducând la un aspect neuniform al culorii. Conștienți de aceste preocupări, experții Schwarzkopf au creat noua vopsea Creme Supreme, special formulată pentru a răspunde nevoilor de protecție și îngrijire a părului în timpul procesului de colorare.

Scopul lor a fost să facă procesul de vopsire a părului acasă cât mai ușor, plăcut și sănătos posibil. Astfel, Schwarzkopf și-a dezvoltat propriul sistem de înaltă performanță: sistemul HaptIQ. Acesta întărește structura firului de păr prin crearea de noi micro legături care mențin fibrele unite. În plus, sistemul HaptIQ formează un strat protector în jurul firului de păr, reducând riscul de rupere cu până la 90%.1

Noul star al îngrijirii în colorare: inovatorul Schwarzkopf Bonding Pre-Serum!

Serumul intens nutritiv cu sistemul Bonding HaptlQ de la Schwarzkopf pregătește optim părul pentru procesul de colorare, creează noi micro legături și netezește în același timp părul deteriorat. Rezultatul: un păr mai rezistent și o culoare uniformă.

„Prin lansarea Creme Supreme, deschidem un nou capitol pentru brandul Schwarzkopf în România, unul care sunt convins că va contribui la aspirația Schwarzkopf de a deveni   autoritatea  în îngrijirea părului. Schwarzkopf înseamnă inovație, încredere, calitate, expertiză și pasiune autentică pentru frumusețea părului. Creme Supreme este un produs premium de colorare pentru retail, dezvoltat de experții noștri pentru a oferi cele mai înalte standarde de performanță și îngrijire, celebrând în același timp unicitatea și frumusețea fiecărui consumator”, a declarat Andrey Yekimov, General Manager Henkel Consumer Brands.

„«Alege culoarea care te definește, cu îngrijirea de care ai nevoie» nu este doar un slogan, ci promisiunea clară pe care  o lansăm către toate femeile din România. Creme Supreme este mai mult decat un produs nou –  este un răspuns la nevoia consumatorilor moderni pentru o culoare intensă fără deteriorare, o strălucire de durată și o experiență de lux în confortul propriei locuințe. Sunt convins că, datorită performanței, calității și rafinamentului său, Creme Supreme se va impune rapid pe piață și va urca în topul preferințelor consumatorilor din România”, a adăugat Costi Vasile, Head of Marketing Henkel Consumer Brands.

1 Test instrumental cu și fără pre-serum și mască.

Mai multe despre Schwarzkopf Creme Supreme

Gama de bază include 20 de nuanțe permanente, variind de la tonuri naturale, la nuanțe reci, neutre și calde.

Creme Supreme este prima vopsea de păr de la Schwarzkopf vegană, aprobată de PETA și care conține cel puțin 83% ingrediente de origine naturală (inclusiv apă). În plus, atât mănușile, cât și hârtia cutiei pliabile sunt reciclabile.

Henkel Consumer Brands deține poziții de lider în categoriile de îngrijire a părului, dar și detergenți și produse de îngrijire a casei pe multe piețe și categorii din întreaga lume. Cele mai puternice branduri ale companiei sunt Persil, Bref, Schwarzkopf si Syoss.

Sustenabilitatea are o tradiție lungă în istoricul Henkel, iar compania are o strategie clară de sustenabilitate cu obiective specifice. Henkel a fost fondată în 1876 și are astăzi o echipă diversă de peste 50.000 de oameni din întreaga lume – uniți de o cultură organizațională puternică, valori bine definte și un scop comun: „Pionieri dedicați pentru binele generațiilor”.

Foto: @ cristimitrea.com

Lasa-ne un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și utilizarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Articole similare

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accepta Mai multe

Politica de cookies