fbpx
Acasa Cross Posts Interviu cu Oana Roman și Sanda Moldovan, de la INA M Cosmetics

Interviu cu Oana Roman și Sanda Moldovan, de la INA M Cosmetics

Autor: Echipa Femeia
0 comentariu 77 vizualizari 20 minute timp estimat
Două femei puternice și autentice, Sanda Moldovan și Oana Roman, au transformat o simplă întâlnire virtuală într-o prietenie reală și apoi într-un proiect comun: gama de produse cosmetice INA M by Oana Roman. Totul a pornit de la un vis personal și de la dorința de a crea formule cu suflet, care să îmbrățișeze pielea și să aducă încredere fiecărei femei.

#FEMEIA: Vă amintiți prima întâlnire dintre voi? Care a fost momentul în care ați simțit că există o conexiune reală?

Sanda Moldovan: O știam pe Oana dintotdeauna, de la televizor. Cine nu o știe pe Oana? O îndrăgeam pentru felul ei natural de a fi și pentru faptul că spune lucrurilor pe nume, direct, în față. Am descoperit-o apoi și pe Instagram și am hotărât să îi scriu. M-am bucurat enorm când mi-a răspuns la mesaj și, într-un timp relativ scurt, am început să vorbim des și să colaborăm. Așa s-a legat prietenia noastră.
Într-una dintre conversații, Oana mi-a povestit de pasiunea mamei ei pentru îngrijire și că i-a transmis și ei dragul pentru creme și cât de mult și-ar dori ca într-o zi să existe produse care să îi poarte numele. Așa a apărut ideea comună de a construi o gamă specială, INA M by Oana Roman.

Oana Roman

Oana Roman: Confirm, prima întâlnire a avut loc virtual, prin telefon, în momentul în care Sanda m-a sunat ca să colaborăm pentru a-i promova brandul pe care ea deja îl avea, și anume INA M Cosmetics, și produsele pe care ea le făcea și le comercializa online, pe site-ul www.inamcosmetics.ro.
Acesta a fost primul contact, după care, atunci când am început promovarea produselor, lucrurile au decurs foarte lin și apoi a venit și momentul în care am simțit că există o conexiune reală între noi, o adevărată chimie. Ne-am plăcut și ne-am iubit, dacă pot spune așa, destul de repede. Astfel, în mod natural a venit și ideea de a face acest proiect împreună și anume de a crea o gamă de produse cosmetice care să poarte și numele meu, pe lângă numele brandului pe care ea deja îl avea. Așa s-a născut gama INA M by Oana Roman. Fusese o idee mai veche pe care eu o aveam și în Sanda am găsit omul potrivit cu care să o fac să prindă viață.

#FEMEIA: Ideea de a construi un brand împreună a apărut spontan?

Sanda Moldovan: Pentru mine a fost ceva spontan. În secunda în care am auzit visul Oanei și faptul că doamna Mioara și-ar fi dorit să o vadă realizând un astfel de proiect, am simțit că trebuie să facem asta împreună. Mi s-a părut nu doar un plan de business, ci o misiune cu suflet. De multe ori ideile cele mai frumoase apar așa, natural, dintr-o conversație sinceră și din dorința de a duce mai departe o poveste care merită să existe.

Oana Roman: Eu aveam această idee în minte, de mult voiam să fac o gamă de produse cosmetice cu numele meu, cu gândul la mama mea, de la care eu am învățat să mă îngrijesc, să îmi dau cu cremă, să am grijă de tenul meu și întotdeauna mi-am dorit să ajung în punctul în care să mă duc la ea și să o dau cu o cremă pe care să scrie numele meu. Din păcate, mama nu a mai apucat să vadă această gamă, dar construcția acestei game și întregul proiect a început încă de când mama trăia. Eu am fost cea care i-a spus Sandei că mi-aș dori sau că mă gândesc de mult să fac un astfel de proiect și ea m-a sunat apoi și mi-a zis: „Oana, uite, eu m-am gândit și aș vrea să facem acest proiect împreună”.

#FEMEIA: Când vorbiți despre INA M, vorbiți mai mult despre un business sau despre un vis personal transformat în realitate?

Oana Roman: Cred că vorbim despre amândouă lucrurile, pentru că, evident, INA M Cosmetics este un business, dar este în același timp și un vis personal transformat în realitate de ambele părți. Atât pentru Sanda, cât și pentru mine a fost un vis care s-a materializat foarte frumos, dar evident că este și un business în același timp.

Sanda Moldovan

Sanda Moldovan: Pentru mine, INA M Cosmetics a fost la început o joacă, chiar dacă am muncit serios pentru fiecare rețetă și am investit mult timp și efort fizic. Așa răspundeam de fiecare dată când cineva mă întreba de ce am făcut asta. Dar treptat, joaca s-a transformat în realitate. Momentul decisiv a fost când am văzut clientele mulțumite, care nu doar foloseau produsele, ci își doreau mai mult: „Faceți și un demachiant?” sau „Faceți și o mască de față?”. Atunci am înțeles că INA M nu mai este doar un business, ci o parte din viața mea și a femeilor care cred în el.

#FEMEIA: Dacă ar trebui să rezumați „esența” INA M Cosmetics într-o metaforă, care ar fi?

Oana Roman: Așa cum spune și sloganul brandului, metafora care rezumă cel mai bine esența INA M Cosmetics este „o îmbrățișare pentru pielea ta”.

Sanda Moldovan: Pentru mine, INA M Cosmetics înseamnă semințe sănătoase pe care le-am plantat cu pasiune, le-am udat cu muncă și răbdare, iar acum, când au crescut, au nevoie de și mai multă grijă ca să înflorească frumos.

#FEMEIA: Există un produs din gamă care vă reprezintă personalitatea?

Sanda Moldovan: Mi-e greu să aleg un singur produs, pentru că fiecare e deosebit în felul lui și îți oferă altceva, astfel încât rutina, la final, să fie corectă și completă. Dacă ar fi să păstrez tonul jucăuș, aș spune că mi-aș face un buchet din toate produsele, pentru că tocmai asta mă definește: versatilitatea și complexitatea. Nu sunt o femeie ușor de mulțumit și tocmai de aceea îmi doresc mereu ce este mai bun.

Oana Roman: Din gama INA M Cosmetics cred că personalitatea mea este cel mai bine reprezentată de serul cu bakuchiol și caviar, pentru că este un produs cu niște ingrediente de foarte bună calitate, este un produs foarte puternic, dar în același timp blând cu tenul și care face foarte bine, având un efect de împrospătare pentru ten. Și cred că acest amestec de putere, blândețe și dorința de a face bine, de a avea impact pozitiv, toate sunt lucruri care pe mine mă definesc întru totul.

Sanda Moldovan: Într-adevăr, serul cu bakuchiol și caviar din gama INA M by Oana Roman a fost creat pentru a reda prospețimea și echilibrul natural al tenului. Am făcut studii amănunțite pentru a găsi cea mai bună formulă. Bakuchiolul este alternativa blândă și naturală a retinolului, după cum se știe, având efect de netezire a pielii și estompare a semnelor de îmbătrânire, fără a provoca iritații. Iar extractul de caviar, bogat în nutrienți esențiali, hrănește pielea în profunzime, oferindu-i hidratare intensă și elasticitate. Combinația este una extraordinar de benefică pentru ten! Da, este un produs emblematic pentru gama INA M by Oana Roman!

#FEMEIA: Piața cosmeticelor e plină de promisiuni. Ce credeți că nu poate copia nimeni de la voi?

Oana Roman: Cred că în primul rând noi venim cu ceva foarte important și anume cu autenticitate, cu adevăr, cu formule create special în laborator de către Sanda, cu multă rigoare, cu ingrediente foarte atent alese. Sanda este un farmacist cu o disciplină, o dedicare și un profesionalism desăvârșite. Toate ingredientele din care sunt create formulele produselor au studii clinice în spate și acesta este un lucru cu care ne mândrim foarte tare și în același timp un lucru care cred că e greu de copiat. În plus, în urma vânzărilor de până acum avem o rată de feedback pozitiv uriașă… efectiv, aproape 100% din clientele care cumpără și testează produsele revin și ne spun că sunt impresionate de efectul benefic pentru tenul lor. Iar pentru noi aceasta este o bucurie de neegalat!

Sanda Moldovan: Cred că ceea ce nu poate fi copiat este autenticitatea noastră. Produsele INA M nu sunt rețete cumpărate, ci formule create de noi, farmaciștii din companie, cu ingrediente atent alese și cu studii clinice. În spatele fiecărui produs stau ani de experiență, multă pasiune și emoție personală. Oricine poate imita un ambalaj sau un slogan sau chiar numele INA M Cosmetics (cum deja s-a întâmplat), dar nu poate copia sufletul pe care îl punem în tot ce facem și nici legătura autentică pe care am construit-o cu femeile. Iar dovada este clară! Cine folosește produsele INA M nu își mai dorește să folosească altceva!

#FEMEIA: Care a fost cel mai greu moment de până acum și ce v-a făcut să mergeți mai departe?

Oana Roman: Pentru mine, momentul greu a fost generat de o întârziere a producției produselor, practic au fost gata mai târziu decât ne-am propus și atunci momentul lansării produselor s-a decalat la rândul său foarte tare. Acela a fost pentru mine un moment în care m-am destabilizat destul de tare, pentru că eu făcusem un plan pentru lansarea produselor, care trebuia să aibă loc într-un anume moment și a trebuit să le lansăm mult mai târziu. Astfel am pierdut o bucată importantă de timp, am ieșit cu ele prea târziu pe piață și asta a fost un moment de cumpănă pentru mine, dar am mers mai departe și foarte bine am făcut că am mers mai departe, pentru că uite ce proiect frumos am reușit să construim împreună!

Sanda Moldovan: Pentru mine, un moment dificil a fost atunci când am realizat cât de greu este să găsim partenerii potriviți pentru a fi prezenți în magazine fizice din țară. Am primit multe propuneri, dar nu toate reflectau valorile noastre și ideea de brand pe care vrem să o construim. A fost greu să alegem cu cine să semnăm și, în același timp, să acceptăm că acest pas necesită timp și răbdare. Ce m-a făcut să merg mai departe a fost convingerea că merită să așteptăm momentul și colaboratorii potriviți.

#FEMEIA: Cum ar arăta pentru voi succesul ideal al INA M pentru a spune: „Da, am reușit”?

Oana Roman: Eu consider că am reușit în sensul în care am făcut și am pus pe piață niște produse extraordinare, niște produse cu care ne putem mândri în orice moment, niște produse care, așa cum am spus și mai devreme, au feedback pozitiv și recenzii pozitive din partea clientelor de aproape 100%. Din punctul acesta de vedere am reușit cu adevărat deja! Mai există lucruri de îmbunătățit, desigur, de exemplu este un segment la care vreau să mai lucrăm, și anume aceea de a lărgi zona de distribuție a produselor. În momentul în care vom reuși să distribuim produsele în mai multe locuri și pe mai multe paliere atunci cu siguranță pot spune că într-adevăr proiectul și-a luat avânt așa cum trebuie.

Sanda Moldovan: Pentru mine, succesul ideal nu înseamnă doar cifre sau extindere, ci momentul în care văd că produsele INA M devin parte din rutina zilnică a cât mai multor femei. Simt satisfacția muncii mele atunci când primesc mesaje în care clientele îmi spun cât de mult iubesc serul cu bakuchiol sau crema lor preferată și că se simt mai frumoase și mai încrezătoare datorită lor. Următorul pas, care va completa această reușită, este într-adevăr acela de a ajunge cu produsele în mai multe locuri din țară și din afara țării, astfel încât fiecare femeie care își dorește să le aibă să le găsească ușor. Atunci voi putea spune cu adevărat: „Da, am reușit!”

#FEMEIA: Ce ați dori ca fiecare femeie să simtă atunci când își aplică un produs INA M?

Sanda Moldovan: Îmi doresc ca fiecare femeie să simtă siguranța că folosește un produs creat cu responsabilitate, din ingrediente alese cu grijă și validate științific. Să simtă imediat confortul pe piele, dar și bucuria că face ceva bun pentru ea însăși. Pentru mine, cel mai important este ca un produs INA M să transmită încredere și siguranță!

Oana Roman: Cred că în momentul în care doamnele, femeile își vor aplica un produs din gama INA M by Oana Roman sau INA M Cosmetics în general, vor simți acolo în primul rând toată pasiunea și iubirea pe care Sanda le-a pus în aceste formule, adevărul în care ele sunt făcute, credința în care ele sunt făcute și vor simți acea atingere catifelată care este așa cum spune și sloganul, ca o adevărată îmbrățișare… și mai ales vor ști că sunt produse care vor fi foarte blânde cu pielea lor și care le vor face să se simtă frumoase.

#FEMEIA: Cum v-a influențat feedback-ul clientelor în dezvoltarea produselor și în direcția brandului?

Sanda Moldovan: Îmi amintesc că Oana mi-a spus de la început: după ce le voi folosi o perioadă și voi vedea că sunt bune și îmi fac bine, abia atunci le voi putea recomanda. Pentru mine, asta a fost cea mai clară validare: știam că dacă îi vor plăcea Oanei, le va iubi fiecare femeie. Și așa a fost. Produsele INA M sunt folosite cu drag și primim în fiecare zi recenzii frumoase. Cred sincer că doar cine nu le încearcă nu le poate aprecia. Restul femeilor simt pe pielea lor diferența.

Oana Roman: Feedback-ul ne-a influențat în primul rând în măsura în care efectiv ne‑am dat seama că produsele sunt foarte bune, având o rată de feedback pozitiv foarte, foarte mare și acesta este un lucru foarte important! În ceea ce privește dezvoltarea produselor, aici Sanda are câteva idei pe care sunt sigură că o să vi le împărtășească la momentul potrivit. Până atunci o să ținem pentru noi ceea ce va urma, dar pot să vă spun că vor mai fi clar surprize!

#FEMEIA: Ce credeți că înseamnă, dincolo de frumusețe, să ai grijă de tine prin produse cosmetice?

Sanda Moldovan: Pentru mine, a avea grijă de tine prin produse cosmetice nu înseamnă doar frumusețe. Înseamnă un gest de respect față de propria persoană, un timp pe care ți-l acorzi ție însăți și un mic ritual care îți aduce echilibru. Fiecare aplicare ar trebui să fie ca „O îmbrățișare pentru pielea ta” delicată, caldă și plină de încredere. Nu e vorba doar despre cum arăți, ci despre cum te simți: mai bine, mai sigură pe tine, mai împăcată cu tine.

Oana Roman: Și eu cred cu tărie că nu este doar despre frumusețe, este în primul rând despre grija pentru sine, este despre valoarea pe care ți-o dai ție însăți și despre a te simți bine tu cu tine. Frumusețea este un lucru foarte greu de definit, după părerea mea, însă ceea ce este foarte important este ca fiecare femeie să își ia timp să aibă grijă de ea, să își ia timp să se iubească, să-și ia timp să-și facă o rutină și lucrul ăsta să o facă să se simtă bine, să se simtă într-adevăr frumoasă, să se simtă împlinită, fericită, bucuroasă și să se culce seara cu sentimentul că și-a luat măcar cinci minute sau 10 minute pe zi ca să aibă realmente grijă de ea și doar de ea, fără nicio altă grijă.

 

 

Interviu apărut în revista #FEMEIA, ediția Octombrie 2025,
ediție care le-a avut pe copertă pe Oana Roman și pe Sanda Moldovan!

Text: Mihaela Rada
Sursă foto: INA M Cosmetics

Poți procura revista #FEMEIA din magazinele de presă
din toată țara, precum și online, de pe site-ul publisol.ro,
în ediție digitală sau ediție tipărită.

Lasa-ne un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și utilizarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Articole similare

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accepta Mai multe

Politica de cookies